Originally posted by Deks
View Post
To nije osiguranje koje ti treba. To je 250,000$ zivotno osiguranje, ako pogines bas na tom letu/brodu/autobusu koji si platio njihovom karticom i ako se nadje neko da to zna, da nadje dokumenta da si imao bas njihovu karticu i bas njome to platio i da ih potera da to isplate. Koliko je verovatno da im se to desi?
Travel Accident Insurance: Visa Signature cardholders and their family members receive travel accident insurance coverage when they purchase travel with their Visa Signature card, and if paid for in advance, you will also be covered traveling to and from the airport terminal. Benefits include a minimum of $250,000 in the event of accidental death or dismemberment when a qualifying fare such as airline, train or bus tickets, is charged to their Visa Signature card. This insurance covers not only the primary cardholder, but also their eligible dependents when the entire cost of the “common carrier” fare is made prior to departure for the airport, terminal or station. Coverage begins and ends at the places designated on the ticket purchased for the trip.
Jos, ako kupujes odecu i stvari kada ti je let odlozen za vise od 48 sati a nije ti ponudjen alternativni prevoz. I to treba da se bijes sa njima da dobijes, mnogima se ni ne isplati da se akaju za 20$ za ves i zilete.
Za zdravstveno osiguranje kaze:
Medical Referral Assistance providing medical referral, monitoring, and follow-up, along with a Benefit Administrator who can give you names of English-speaking doctors, dentists, and hospitals, along with assigning a doctor to consult by phone with local medical personnel, keep in contact with your family, and help you arrange medical payments from your Visa Signature or personal account. A very important aspect to note is this is not medical insurance and all costs are still your own responsibility.
Tako, vidi to sa njima, ako imaju i puno zdravstveno osiguranje, moguce da imaju, to se naplacuje posebno ili se kupi od nezavisne firme i dobije kartica, kao kreditna, koju bolnice prihvataju (zovu ih prvo telefonom da potvrde prihvatanje pokrivanja procenjenih troskova) kao zvanicno zdravstveno osiguranje putnika i za koju imaju proceduru direktne naplate troskova. Osiguranje ce imati verovatno i listu bolnica sa kojima ima ugovor i to ide vrlo brzo, minuti.
To je vazno, sta ako ispadne da ti treba da platis 10,000$ ili vise za nesto pa tek onda, kada se vratis, da polozis racune i trazis povracaj? Jos gore, bolnica u kojoj si moze da odbije da zapocne neku skupu terapiju dok ne vidi da si u stanju da izmiris racun.
To je i prvo pitanje kada vide stranca u japanskoj bolnici: imas li japansko zdravstveno osiguranje. Ako nemas, koje imas. Pa provera da li si pokriven, zvanje telefonom. Ako nisi, kako ces da platis.
Anegdotalno, jedan sluzbenik australijske ambasade u Bangkoku (stanovali smo u istoj zgradi) mi je pricao da svaki dan, cak i po nekoliko puta, neki lonliplanetas koji se odvazio da jede "ono sto jedu lokalci" u grcevima od pokvarene hrane (najcesce morska hrana, rakovi) zove australijsku ambasadu kukajuci za pomoc jer bolnica nece da ga primi.
Cak u samoj ambasadi, u cekaonici, ima poster “Just one dodgy prawn ended up costing me thousands.” i slika dvoje bekpekera drze prawn stapicima i salju selfie na lajkovanje. Druga slika na plakatu ih pokazuje blede, izmucene, sa glavom u sakama, sede na gvozdenom bolnickom krevetu kakvi su u zemljama 3. sveta.
Australia travel insurance and advisory: Smarttraveller.
Comment