Automobili i motocikli sa Istoka - slike sa ulice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dumb&Dumber
    Member
    • Aug 2011
    • 151

    #31
    Parking sa pogledom na jedno od najfotogafisanijih mesta u Japanu a da nije Mt Fuji ili Kyoto. Kourankei klisura, famozna po jesenjim bojama.

    Ovaj parking, privatno vlasnistvo iznad kristalno ciste planinske reke




    Na njemu Toyota "Wish", danas (28. mart) scena nije neka



    Ali u prolece



    A tek u jesen



    Pa tek nocu, kada osvetle pozutelo lisce



    I sve to ovaj auto gleda a da ne trepne.
    Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

    (clone of yoyogi)

    Comment

    • Dumb&Dumber
      Member
      • Aug 2011
      • 151

      #32
      Koliko god da su kvalitetni, stalno pricam da su japanski automobili bezlicni. Vecinu ni sami Japanci ne bi razlikovali sa 50m daljine.

      Ova dva, koja su? Mali detalj oko fara, izgledaju skoro identicno.



      Video sam im znacke, levi je Suzuki, desni je Daihatsu. Koji modeli? Pojma nemam.

      Nisu od istog proizvodjaca pa da im stavljaju svoj logo. Toyota je i kupila Daihatsu da bi se takmicila sa Suzukijem na trzistu malih (Keio cars) u Japanu.
      Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

      (clone of yoyogi)

      Comment

      • Dumb&Dumber
        Member
        • Aug 2011
        • 151

        #33
        Radnja u Ise City, bavi se samo trofejnim kolima VW.



        Kosta isto kao nova Toyota Yaris. Ko i zna u kakvom je stanju, mozda nije u voznom.
        Bas da se neko naradi na rekonstrukciji.

        Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

        (clone of yoyogi)

        Comment

        • Dumb&Dumber
          Member
          • Aug 2011
          • 151

          #34
          Daihatsu Copen. Uvek je izgledao kao igracka, ovaj put je tako isto samo sto je daleko ruznija.



          Pravili su ga od 2002-2012, prekinuli, pa sa ovom novom, ruznijom verzijom nastavili u junu 2014.



          Karoserija ima 14 delova koji mogu da se biraju, i po boji i po dizajnu




          Bas kao futrole i dodatci za mobilne telefone



          Bas tako, kao igracka

          Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

          (clone of yoyogi)

          Comment

          • Dumb&Dumber
            Member
            • Aug 2011
            • 151

            #35
            Toyota S 800, proizvedeno ih je 3,131 (1965. i 1969.).



            Ima ih samo jos oko 300 prezivelih. Vidjao sam ih po muzejima ali nikada na ulici, do juce. Sada je to trofejni oldtajmer.

            Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

            (clone of yoyogi)

            Comment

            • Dumb&Dumber
              Member
              • Aug 2011
              • 151

              #36
              Sa daljine, na prvi pogled dva ista automobila. Nisu isti, jedan je Toyota Prius Alfa, desni je Toyota Wish.



              Za obican svet je razlika: Wish je 5,000$ jeftiniji od Priusa i nema hibridni. Prodaje se jos u Thai, Singapuru i Tajvanu.



              Eto sta znaci standardizacija procesa. Toyota ima 9 platformi (ova dva automobila ih dele sa jos 10-ak modela), GM je pred bankrot imao 46.

              Platforma znaci da se na istoj traci prave kola koja je dele, na primer Prius, Wish, Ipsum, Estima... Dva poslednja su kao family-van, nisu obicni automobili.

              Na svakih 500 dolara razlike u ceni Toyota ima model da poklopi takav zahtev.
              Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

              (clone of yoyogi)

              Comment

              • Dumb&Dumber
                Member
                • Aug 2011
                • 151

                #37
                Sve vise elektricnih i hibrid automobila na japanskim ulicama. Juce mi se desilo da vidim dva elektricna u razmaku od pola sata.
                U oba kadra je i hibrid Toyota Prius

                Nissan "Leaf", 250km "autonomija" sa jednim punjenjem baterije




                Na boku mu stoji natpis "Zero emission".




                Stvarno, nema auspuha





                Ili ovaj mali Mitsubishi, prodaje se vec 10 godina



                Po crtzezu pozadi se vidi sta je



                Ni tu nema auspuha

                Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

                (clone of yoyogi)

                Comment

                • Dumb&Dumber
                  Member
                  • Aug 2011
                  • 151

                  #38
                  Taksiji u Japanu su 99,9% Toyota Crown, model malo cetvrtast, iz 1960-ih. Novi su, savremeni unutra ali spoljni izgled je isti.



                  Pojavile su se manje firme koje opsluzuju samo neke lokacije, sa hibrid Toyota Prius. Cudi me da ih nema vise ili da su i one stare Toyota Crown napravili da budu hibridi. Moja Toyota Prius Alfa, sa 40L benzina predje po gradu 900-1,000km. To je za taxi vazno.

                  Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

                  (clone of yoyogi)

                  Comment

                  • Dumb&Dumber
                    Member
                    • Aug 2011
                    • 151

                    #39
                    Nije bas automobil sa ulice ali jeste automobilska firma koja pravi i jahte, Toyota Marine.



                    Ovo im je glavni model, PONAM-35:



                    Cena je od 58 miliona do 62,8 miliona dinara, polovne.

                    Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

                    (clone of yoyogi)

                    Comment

                    • Dumb&Dumber
                      Member
                      • Aug 2011
                      • 151

                      #40
                      Suzuki Fronte, trofejni auto koji se pravio od 1962. do 1970.



                      Imao je dvo-cilindricnu dvotaktnu masinu, u dva odvojena bloka motora, 360cc i trosio je mesavinu (kao nekada Wartburg i Trabant). Bio je strasno brza za tako mala kola: 400m je prelazio od stanja mirovanja do cilja za 19.5 sekundi.

                      Ovo je ocigledno dan vikenda kada se voze trojenja kola, jednom mesecno ili redje. Zaokruzen je Ford Mustang. Iznad ovih oldtajmera, u kvadratu je Linimo Maglev voz, bez posade, robotizovan, 120kmh, njime idem na posao.



                      Vidi se da je vlasnik Suzukija hobista. Drzi ove makete kola u zadnjem staklu



                      Isao je ispred mene i skrenuo je u Toyota Automobile Museum, tamo se sastaju vlasnici tih Suzukija jednom godisnje, mora da ih je bilo na stotine, nisam zna i nisam imao vremena da idem za njim.

                      Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

                      (clone of yoyogi)

                      Comment

                      • Dumb&Dumber
                        Member
                        • Aug 2011
                        • 151

                        #41
                        Skup vlasnika Toyota Corolla, ne znam koji je model, stare su bar 20 godina, to se retko vidja u voznji.




                        Mesto radnje je Toyota Automobile Museum, oni im daju prostor. Skoro svake nedelje ima neki skup nekih vlasnika nekih Toyota vozila.



                        Naravno, otvorene haube. Googlanjem, da vidim zasto imaju logo "Levin" i "Trueno", vidim da su to Toyota Corolla Levin & Trueno, sada trofejna. Trueno ima svetla na preklapanje, Levin fiksna, to im je najvaznija spoljna razlika.



                        Eto, sada znam gde im je motor, u zivotu nisam otvorio haubu.



                        Tu su nesto budzili pa hoce da pokazu






                        To su kola za entuzijaste, nisu im jedina u kuci, niko ne drzi stara kola zato sto mora. Prosecna starost kola u Japanu je 4 godine.
                        Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

                        (clone of yoyogi)

                        Comment

                        • Dumb&Dumber
                          Member
                          • Aug 2011
                          • 151

                          #42
                          Kolegina Toyota Alphard,



                          pokazao mi juce kako ima samoparkiranje. Kada se ide kroz parking, auto sam gleda oznacene slobodne parkinge i pokaze ih na ekranu. Kao touch screen, odabere se parking mesto



                          I auto se sam uparkira. Kolega digao i noge i ruke od komandi.



                          Jos jedan udesaj ne za svemirske brodove nego za starce da kupe bar jos jedna kola pre nego sto umru.
                          Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

                          (clone of yoyogi)

                          Comment

                          • Dumb&Dumber
                            Member
                            • Aug 2011
                            • 151

                            #43
                            Pobogu komsija, sta ce vam to?

                            Tezak neki entuzijasta, vozilo se jedva prepoznaje (Suzuki Sierra).



                            Ima samo 640cc a sposobno je, cak i kada se ne prepravlja, za njim prasinu jedu Jeep Cherokee, Landrover a tek Hummer.



                            Zbog "short wheel base" i uskog trupa, prolazi gde drugi ne bi mogli, pogotovo Hummer.

                            Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

                            (clone of yoyogi)

                            Comment

                            • Dumb&Dumber
                              Member
                              • Aug 2011
                              • 151

                              #44
                              Vozilo buducnosti, Toyota Mirai, vidjeno danas na putu.
                              Mislim da za prve 2 godine prave samo 1,000 komada, ovo mi je tek drugi put da sam ih video na putu.



                              Ide na vodonik



                              Skrenuo je, ode levo, nisam bas hteo da ga jurim kao paparazzo

                              Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

                              (clone of yoyogi)

                              Comment

                              • onnut
                                Moderator
                                • Jan 2014
                                • 1220

                                #45
                                Auto budućnosti? Mozda samo u imenu.Nazalost , samo "kozmetika".

                                Šta je tu revolucionarno? Vodonik ,kao gorivo,umesto benzina?Da li je taj vodonik jeftin ili džaba? Navodno 9 $ na 100 km naspram 7 $ za klasičan benzin !
                                Da li je taj automobil na vodonik jeftiniji od klasicnog? Naprotiv-skuplji je zbog karbonatnih vlakana za rezervoar vodonika itd.Subvencija države je isto licemerje kao i one subvencije za obnovljive vidove energije.Da li je bezbedniji kad sedite prakticno na bombi ?

                                O čemu se ovde radi?
                                Vodonik je i sada najvažniji element iz goriva( nafte,benzina tj. ugljovodonika).On se u karburatoru ili injektoru meša sa kiseonikom, sagoreva i oslobađa ogromnu količinu energije koja se pretvara u mehanički rad.Produkt sagorevanja je vodena para koja se izbacuje.Drugi element ugljenik (kod klasičnog goriva) to isto čini i produkt sagorevanja je ugljen-dioksid koji se takođe izbacuje napolje.

                                Pravo pitanje je: odakle će se,sada,dobijati taj vodonik koji će se onda puniti na hydrogen fuel station ?
                                Odgovor je -opet iz nafte i zemnog gasa .
                                I u tom grmu leži zec.

                                Iz tih izvora se dobija ,danas, 78 % vodonika , 18 % iz uglja a samo 4% elektrolizom vode.
                                Dakle, proces se samo preselio .Ugljenik neće više biti sagorevan u motoru već će biti izdvajan u postrojenjima za proizvodnju hidrogena.Neko će reći eto biće čistije ali i taj ugljenik (kao ugljen-dioksid) iz tih postrojenja mora negde završiti u prirodi(navodno u podzemnim skladištima) .
                                Ono što je najbitnije naftni i bankarski kartel i dalje će držati naftu kao glavnu polugu upravljanja svetom(uz dolar).

                                Može li se taj vodonik dobiti npr. iz vode ili baš mora iz nafte? Nauka kaže može ali je elektrolizom potrebna velika količina električne energije da bi se dobila dovoljna količina ovog hidroksi gasa.Mada su i tu podaci kontradiktorni.

                                E to bi bila revolucija u automobilizmu.Auto na vodu.

                                I to je kraj onog što knjiga kaže.
                                Da li sad ići u zonu špekulacije?

                                Ta ista knjiga je osamdesetih rekla da nafte ima još samo za 20-30 godina(!!!), da je nafta organskog porekla od praistorijski organizama(!!!), da će se poluprovodnici toliko usavršiti da ćemo iz solarnih panela direktno dobijati elektr. energ. i zameniti naftu a ono ostade i dalje na nivou baštenske sijalice.Mogu komotno uzeti knjige iz osamdesetih energetika se nije mrdnula.Nafta je i dalje neprikosnovena.

                                Da li je onda špekulacija da je devedesetih Stanley Meyer uspeo dobiti vodonik iz vode postupkom rezonantne elektrolize, uspesno testirao takav auto na vodu i tvrdio da sa 83 l može preći od New Yorka do Los Angelesa.Onda su ga optužili da to krši prvi zakon termodinamike.I onda je 1998 otrovan.

                                Kako je moguće da je onda informatika tako džinovski išla napred?Kako je to "dozvoljeno" ako su taćne te teorije zavere?
                                Izgleda da je svakim danom sve jasniji odgovor.
                                Zato što to vodi degeneraciji čovečanstva i više je štete nego koristi.

                                Zato ne verujem u neku revolucionarnost ovih automobila na vodonik i mislim da je to samo kozmetika.
                                Isto onako kao što ni solarni kolektori nisu potisnuli naftu i uopste bilo koji drugi alternativni vidovi energije.

                                Comment

                                Working...
                                X