Automobili i motocikli sa Istoka - slike sa ulice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dumb&Dumber
    Member
    • Aug 2011
    • 151

    Automobili i motocikli sa Istoka - slike sa ulice

    Slike japanskih i Istocnih automobila, sa ulice ili sa nekim "value add" komentarom. Nista sa neta.

    Honda One.



    Popularno malo vozilo: Sa zutom tablicom, u Japanu to znaci znaci manje od 640cc. Registracija: 30EUR godisnje. Za LandCruiser (4,600cc) je 2,000 EUR:



    To su Ford, GM i Chrysler protestvovali: da Japanci ukinu te male naknade za registraciju malih vozila pa da Ameri mogu da prodaju svoje sklopocije.
    Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

    (clone of yoyogi)
  • Dzo_bagerista
    Member
    • Sep 2011
    • 43

    #2
    Kao legendarni VW kombi, samo umanjen:



    Ima logo VW a u stvari je Suzuki:



    Moderno malo vozilo (640cc), sa klizecim vratima.



    Kako je Suzuki smeo da stavi logo VW? Japan je zemlja gde se intelektualna prava i marke postuju do daske.

    Tako sto su Suzuki i VW bili saveznici do pre 2 godine, tako je VW odobrio koriscenje logoa. Saveznistvo je prekinuto jer je Suzuki (jedan od mojih omiljenih korisnika) zakljucio da se Nemci previse mesaju u njihove poslove i to je raskinuto.
    Bager, traka, odlagac

    (clone of yoyogi)

    Comment

    • Dumb&Dumber
      Member
      • Aug 2011
      • 151

      #3
      Sta je ovo? Neobelezeni auto juce na ulici:







      Ode mali prgavi:

      Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

      (clone of yoyogi)

      Comment

      • Dzo_bagerista
        Member
        • Sep 2011
        • 43

        #4
        Okazaki, Aichi prefecture.

        Cvetanje tresanja, opsti vasar. Tip vozi ovaj motorcic:





        To su Japanci i izmislili: da mornari koriste da se voze po 300-500m dugackim tankerima.



        Bager, traka, odlagac

        (clone of yoyogi)

        Comment

        • Dumb&Dumber
          Member
          • Aug 2011
          • 151

          #5
          I meni je ovo bilo novo: da Toyota pravi "high-class" bicikle. Vidim je pre neki dan pred 7-11:

          Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

          (clone of yoyogi)

          Comment

          • Dumb&Dumber
            Member
            • Aug 2011
            • 151

            #6
            Honda retro moped.



            Na ruckama ima stitnike za zimu, da se ne smrznu ruke


            Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

            (clone of yoyogi)

            Comment

            • Dumb&Dumber
              Member
              • Aug 2011
              • 151

              #7
              Honda "Insight", rival Toyota Prius-u. Vidim ih danas nekoliko.

              Stari model, kao Prius pre 8 godina:



              I noviji, kao Prius pre 4 godine:



              Honda je dobra firma, mora da je auto uporediv

              Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

              (clone of yoyogi)

              Comment

              • Dumb&Dumber
                Member
                • Aug 2011
                • 151

                #8
                Suzuki "Jimny", neciji hobi, radjen i nabudzen.





                Offroad gume, izdignuta sasija, ploca za zatitu hladnjaka ako udari u stenu







                Jimnijev prethodni model







                I stari i novi Jimny imaju zute tablice, znaci da su ispod 640 kubika




                Ime je doslo od "jeepney", neizbezan na ulicama Manile i svud po Filipinima. Na kraju II Sv. rata, Amerikanci koji su oslobodili Filipine od Japanaca, odlazeci, ostavili su na hiljade dzipova za sobom. U siromasnoj zemlji, to je tada bila jedina tehnika pa su ih Filipinci rabili decenijama, kao danas Kubanci sto jos imaju "Buick" i "Chevrolet" iz 1958.


                Posle su ih i sami proizvodili, duplo vece, za gradski prevoz.




                Moja cerka ulazi u jedan u "Little World" muzeju u Nagoji


                Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

                (clone of yoyogi)

                Comment

                • Dzo_bagerista
                  Member
                  • Sep 2011
                  • 43

                  #9
                  Toyota "Raum". Sa kliznim vratima, moze super da se provetri i da oborena sedista sa stoljnakom preko njih sluze kao sto za rucavanje.

                  Bager, traka, odlagac

                  (clone of yoyogi)

                  Comment

                  • Dumb&Dumber
                    Member
                    • Aug 2011
                    • 151

                    #10
                    Daihatsu Tanto. Vrlo popularno malo vozili. Slicna imaju svi: Honda, Suzuki, Mitsubishi, Nissan, Subaru.






                    Visok mu je krov pa izgleda cetvrtasto. Zuta tablica kaze da je "Kei" vozilo, sa motorom manjim od 660 kubika






                    Glavna trzisna snaga ovakvog vozila su majke. One posle skole razvoze decu na aktivnosti (balet, tenis, klavir, plivanje...) i
                    reklama kaze da deca mogu pozadi stojecki da se presvuku. Nekad se ide sa aktivnosti na aktivnost.



                    Jos jedan adut su klizna vrata. Ova, sto izgledaju da se otvaraju u "samoubilackom" smeru, su klizna.
                    Jednom sam video da je iz Tanto koji se zaustavio na semaforu, kroz vrata izleteo decak na biciklu (onom srednje velicine) u opremi za bezbol i samo produzio.


                    Jos je zgodno za starce, da se lako sa kolica prebace na sediste. Neki imaju klizna suvozacka vrata, kao prvi zaokruzen sa leva na donjoj slici. Pet njih u kadru, slucajni uzorak sa parkinga, ima klizna vrata.

                    Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

                    (clone of yoyogi)

                    Comment

                    • Dumb&Dumber
                      Member
                      • Aug 2011
                      • 151

                      #11
                      Nissan Leaf, potpuno elektricno vozilo. Na "tankovanju".





                      Da se napuni baterija, treba sat vremena



                      Evo ga, skoro je pun:



                      Sada moze da "cepa" citavih 200km, onda open na punjenje 1 sat. I to na ovaj "ekspresni" punjac. Kod kuce, to je 8 sati.

                      Kako bi nekoga zbog ovakvih kola zena ostavila.
                      "Pa kretenu, da imas Yuga, ne bi ti trebalo sat vremena punjenja na svakih 200km nego 5 minua na 500km".
                      "Koja sam ja nesrecnica da meni zapadne dileja koja kupi elektricna kola!".
                      "Sta da njime krenes u Grcku na more? Pa stani na svakih 200km da ga punis sat vremena a tamo po 10 kola isto to cekaju? Idi nadji neku lujku koja ce da te trpi, ja necu". I gotov brak.


                      Opasna ta elektricna kola.

                      U muzeju Forda u Detroitu, ima mapa Menhetna iz 1938. godine sa 32 stanice za punjenje elektricnih kola. Ta su kola i tada bila isto moguca, baterije se nisu promenile 200 godina od kada su pronadjene.
                      Medjutim, ni tada, kao ni danas, javnost tu zabu zvanu elektricna kola ogranicenog dometa, nije htela da proguta. Ne treba im to.
                      Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

                      (clone of yoyogi)

                      Comment

                      • yoyogi
                        Chairman of the Bored
                        • Aug 2011
                        • 4686

                        #12
                        Toyota "Vista". Nikad video niti cuo ranije.



                        Proizvodjena je od 1990-1994. Slikana bas u Toyota City, danas.



                        Sudeci po "sustiklama" na sedistima, pripada nekom starcu. Ne voze Japanci kola duze od 3-5 godina, ovaj je resio da su mu to zadnja u zivotu, verovatno.

                        Azija, moja dežela.

                        Comment

                        • Dzo_bagerista
                          Member
                          • Sep 2011
                          • 43

                          #13
                          Toyota Sports 800 iz 1965., proizvedeno ih je 3,100 komada a ovo je jedna od 800 prezivelih. Izlozena u restoranu "Asakuma" odmah uz Toyota Motomachi fabriku u Toyota City.

                          Slikao sam ga pre godinu dana, imao je gume skoro ispumpane. Nisu smeli da ih naduvaju jer bi se raspale. Cak da su auto podigli na klocne da gume ne izgledaju izduvane, raspale bi se.



                          Pre neki dan odem tamo opet a auto ima nove tockove, stoji lepo i pravo



                          Spolja izgleda lepo ali iznutra se vidi da se on naradio. Kuriozitet je bio da se krov skida i pasuje kao ruka u rukavicu u prtljaznik.

                          Bager, traka, odlagac

                          (clone of yoyogi)

                          Comment

                          • Dumb&Dumber
                            Member
                            • Aug 2011
                            • 151

                            #14
                            Nikada prodavan pod tim imenom, Figaro je ipak Nissan. Retro i malko ruznjikav



                            Napravljeno je samo 20,000 komada, za japansko trziste a jedan je nekako zavrsio u vlasnistvu samog Erika Kleptona.
                            Ovaj je iz moje ulice



                            Posle napravljenih 8,000 komada trebalo je da se stane ali su odlucili da naprave jos 12,000 i potencijalni kupci su usli u lutriju ko ce moci da ga kupi.
                            Autic baziran na Nissan Micra (March), 950cc.



                            Proizvodjen je 1991. i za to doba je bio unutra fino uredjen - CD plejer, koza, aircon, automatski menjac.



                            Prtljaznik je vise simbolican, ovaj gornji deo je da se u njega stavi krov kada se skine.

                            Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

                            (clone of yoyogi)

                            Comment

                            • Dumb&Dumber
                              Member
                              • Aug 2011
                              • 151

                              #15
                              Vidim ovaj auto u necijoj garazi, pomislim "oldtajmer". Kad ono, nije, to je Toyota Origin, proizvedena u samo 1,000 primeraka 2000-te godine.



                              Ima "samoubilacka" zadnja vrata i sve sto treba da podseca na Toyota Crown iz 60-ih.



                              Cena je bila zestoka - 70,000 EUR.

                              Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

                              (clone of yoyogi)

                              Comment

                              Working...
                              X