Ja sam prvi bio skeptičan. Moje zadnje noge su bile zaronjene u Thai kada su imali 10 miliona turista godišnje. Danas ih imaju 35 miliona.
Ako samo 3 miliona turista koji ionako idu u Hua Hin, rastereti već na pucanju kapaciteta Suvarnabhumi airport, to je već neka računica, veliko olakšanje jer tamo nema gde da se postave novi šalteri osim još jednog terminala a piste iste. A još donesu ekstra prihod Hua Hin (i državi) i pri tome se turisti ne frustriraju sa mini busevima i autobusima, 2am putovanje minibusom u Bangkok.
Dobro za sve. Osim daljnjeg zagušenja Hua Hin turistima koje predstavlja problem lokalcima (uključujući i lokalne strance koji tamo žive).
Don Muang, stari aerodrom, kada se prešlo na novi, imao je nula letova. Onda su Tajci rešili da uvedu po nekoliko, čisto da oprema i kvalifikacije i osoblje ne zarđa. I da imaju još jedan, za rezervu. Danas Don Muang ima 38 miliona putnika, od nule 26. septembra 2006 kada skinut u stranu.
Kuala Lumpur - Hua Hin nije slučajno. Ona silna venčanja po elitnim hotelima u Hua Hin, 4 puta nedeljno, 5-6 hotela to rade, bogatiji Indusi iz Malezije to vole. Eto svatovima prevoz kao da su im poslali besplatan autobus.
Još kao "pilot" projekt Hua Hin airport, koji se izgleda pokazuje da radi. Trebalo je tu napraviti imigraciju, pasošku kontrolu, svu logistiku. Dodati to osoblje i prostor na Suvarnabhumi za 3 miliona putnika (ili ga za toliko rasteretiti) je bilo verovatno daleko skuplje nego off-load na Hua Hin.
Malo po malo pa onda veliko.
Ako samo 3 miliona turista koji ionako idu u Hua Hin, rastereti već na pucanju kapaciteta Suvarnabhumi airport, to je već neka računica, veliko olakšanje jer tamo nema gde da se postave novi šalteri osim još jednog terminala a piste iste. A još donesu ekstra prihod Hua Hin (i državi) i pri tome se turisti ne frustriraju sa mini busevima i autobusima, 2am putovanje minibusom u Bangkok.
Dobro za sve. Osim daljnjeg zagušenja Hua Hin turistima koje predstavlja problem lokalcima (uključujući i lokalne strance koji tamo žive).
Don Muang, stari aerodrom, kada se prešlo na novi, imao je nula letova. Onda su Tajci rešili da uvedu po nekoliko, čisto da oprema i kvalifikacije i osoblje ne zarđa. I da imaju još jedan, za rezervu. Danas Don Muang ima 38 miliona putnika, od nule 26. septembra 2006 kada skinut u stranu.
Kuala Lumpur - Hua Hin nije slučajno. Ona silna venčanja po elitnim hotelima u Hua Hin, 4 puta nedeljno, 5-6 hotela to rade, bogatiji Indusi iz Malezije to vole. Eto svatovima prevoz kao da su im poslali besplatan autobus.
Još kao "pilot" projekt Hua Hin airport, koji se izgleda pokazuje da radi. Trebalo je tu napraviti imigraciju, pasošku kontrolu, svu logistiku. Dodati to osoblje i prostor na Suvarnabhumi za 3 miliona putnika (ili ga za toliko rasteretiti) je bilo verovatno daleko skuplje nego off-load na Hua Hin.
Malo po malo pa onda veliko.
Comment