To je daljina kao Beograd - Niš od nas, sve autoput (vikendom 3,300 dinara u jednom pravcu putarina).

Mi smo u stvari išli u Shibamasa Aqua Park, zbog skoro 4 sata vožnje (ima i lokalnih puteva) rešili da prvi dan provedemo u Komatsu i vidimo što možemo tamo pa onda pola sata od hotela do bazena.
Kako uđeš u mesto Komatsu (ime znači "mali bor", kao drvo) vidiš široke ulice.

To je znak da je mesto (jedan od centara vojne industrije u 2. Svetskom ratu) bilo temeljno bombardovano.

Jeste provincija, tamo posle 8 uveče sve zamre, osim lokala oko železničke stanice

I ova, ulica u centru sa zgradama neobičnim za Japan

Je pusta
Hotel je bio baš uz železničku stanicu.
Toliko da sam iz njega slikao okruženje
Restorani i noćni barovi
Ništa posebno a novo i čisto, 100 dolara za troje sa doručkom


Ovo smo hteli da vidimo, Komatsu truck, jedan od najvećih na svetu
Ta firma, Komatsu (po kojoj je i grad uzeo ime, kao Toyota City po Toyota) je napravila ovaj besplatni park. Vidi se dignuta prikolica dampera

A damper je impozantan


To mu je model, ima još i 960, 980


930-E2 damper je u stvari električno vozilo.

Vozača nema, daljinski se upravlja njima

Dva puta dnevno, po jedan sat otvoreno, vikendom, može da se popenje u damper

Svako mora da ima šlem građevinskih radnika

Dobrovoljci, penzioneri firme Komatsu su svugde, kontrolišu posete, rade dezinfikaciju šlemova za sledeće u redu

Dok se čeka, prikazuje se ovaj video sa molbom

Popenješ se gore, kao da se ne radi o vozilu

Ima kabina, sa dva sedišta, verovatno ako neko nekoga uči kako se upravlja.

To vozilo je najčešće remote controlled. Košta 2 miliona dolara i ima da radi 15 godina da se isplati
Slikaju se porodice


Sam pogon vozila je dizel generator koji daje struju električnim motorima (kao bolnicama kada nestane struje pa im svi električni aparati nastave da rade). Taj generator nema brzine, prenos, nema komplikacije klasičnog motornog vozila.
Pogon vozila je jako jednostavan i jeftin. Inspekcija trapa, moja ćerka

Ima na netu, gde ovi damperi rade remote control, bez vozača, zabrani se pristup svim drugim vozilima u tom krugu.
Stvarno, kada je puna prikolica, 500 tona, može da zgazi pickup truck a da i ne primeti.
Boeing 747, Jumbo, max take off weight je 400 tona sa punim gorivom i 400 putnika.
Komatsu ih sklapa u Americi, Japan nema rudišta vredna pomena. Prave 200 primeraka godišnje.

Mi smo u stvari išli u Shibamasa Aqua Park, zbog skoro 4 sata vožnje (ima i lokalnih puteva) rešili da prvi dan provedemo u Komatsu i vidimo što možemo tamo pa onda pola sata od hotela do bazena.
Kako uđeš u mesto Komatsu (ime znači "mali bor", kao drvo) vidiš široke ulice.

To je znak da je mesto (jedan od centara vojne industrije u 2. Svetskom ratu) bilo temeljno bombardovano.

Jeste provincija, tamo posle 8 uveče sve zamre, osim lokala oko železničke stanice

I ova, ulica u centru sa zgradama neobičnim za Japan

Je pusta

Hotel je bio baš uz železničku stanicu.


Toliko da sam iz njega slikao okruženje

Restorani i noćni barovi

Ništa posebno a novo i čisto, 100 dolara za troje sa doručkom




Ovo smo hteli da vidimo, Komatsu truck, jedan od najvećih na svetu
Ta firma, Komatsu (po kojoj je i grad uzeo ime, kao Toyota City po Toyota) je napravila ovaj besplatni park. Vidi se dignuta prikolica dampera


A damper je impozantan


To mu je model, ima još i 960, 980


930-E2 damper je u stvari električno vozilo.

Vozača nema, daljinski se upravlja njima

Dva puta dnevno, po jedan sat otvoreno, vikendom, može da se popenje u damper

Svako mora da ima šlem građevinskih radnika

Dobrovoljci, penzioneri firme Komatsu su svugde, kontrolišu posete, rade dezinfikaciju šlemova za sledeće u redu

Dok se čeka, prikazuje se ovaj video sa molbom

Popenješ se gore, kao da se ne radi o vozilu

Ima kabina, sa dva sedišta, verovatno ako neko nekoga uči kako se upravlja.

To vozilo je najčešće remote controlled. Košta 2 miliona dolara i ima da radi 15 godina da se isplati
Slikaju se porodice


Sam pogon vozila je dizel generator koji daje struju električnim motorima (kao bolnicama kada nestane struje pa im svi električni aparati nastave da rade). Taj generator nema brzine, prenos, nema komplikacije klasičnog motornog vozila.
Pogon vozila je jako jednostavan i jeftin. Inspekcija trapa, moja ćerka

Ima na netu, gde ovi damperi rade remote control, bez vozača, zabrani se pristup svim drugim vozilima u tom krugu.
Stvarno, kada je puna prikolica, 500 tona, može da zgazi pickup truck a da i ne primeti.
Boeing 747, Jumbo, max take off weight je 400 tona sa punim gorivom i 400 putnika.
Komatsu ih sklapa u Americi, Japan nema rudišta vredna pomena. Prave 200 primeraka godišnje.
Comment