Japan, prvi put

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • yoyogi
    Chairman of the Bored
    • Aug 2011
    • 4689

    Yotsuya je na trecini puta od Tokyo station do Shinjuku (voz je 15 minuta od Tokyo do Shinjuku). Ne poznajem taj deo grada.

    Ako si na trzistu hotela tih cena, ne bi trebao da imas previse problema da nesto nadjes u Shinjuku.

    Vidi Rakuten u postu ranije, ako oni to imaju u ponudi.
    Azija, moja dežela.

    Comment

    • Deks
      Member
      • Aug 2014
      • 86

      nema problema, vec gledam na tom sajtu, za onaj hotel sam pitao jer pise za njega da je u Shinjuku jedno 500 metara od akasaka palace. Ali ko sto rekoh,
      pogledacu nesto, hvala na pomoci.

      Comment

      • yoyogi
        Chairman of the Bored
        • Aug 2011
        • 4689

        Originally posted by Raamen View Post
        Поздрав и од мене,

        ...По мени, једино немаш зашто да идеш у Јокохаму. Има неколико интересантних детаља и једна феноменална грађевина (путничко пристаниште), али генерално ништа што већ нећеш видети у Токију.
        Чак ни она чувена кинеска четврт у коју се куну мени није ништа посебно. Има музеј нудли, а пошто ја волим раамен ја бих једном отишао тамо ако ме опет пут нанесе.
        Otici u Yokohamu je nesto kao, bio u Beogradu pa video i Zemun. Bas kao i ta dva grada, Yokohama ima razlicit mentalitet i smek od Tokija, ne znam da li bi to neko ko je tamo na 10 dana mogao da uhvati. Ja sam odmah osetio i zazalio sto u Yokohamu nisam isao bar jednom mesecno.

        Ima ovde moja 3 posta iz 2010, tada sam jedino bio.
        Azija, moja dežela.

        Comment

        • Deks
          Member
          • Aug 2014
          • 86

          Sredio sam za hotel, uzeo sam APA Hotel Higashi Shinjuku, deluje ok, sobe nisu velike, ali to je tako u centru Tokija.

          Means of access to/from Narita Airport

          JR Narita Express (NEX)
          About 3000 yen, 60 minutes to central Tokyo
          Departures every 30-60 minutes
          JR Sobu Line (Rapid Service)
          About 1300 yen, 85 minutes to central Tokyo
          Departures every 60 minutes

          Jel ima neke velike razlike izmedju JR Narita Express (NEX) i JR Sobu Line (Rapid Service) kad se stize sa aerodroma? Vidim razliku u ceni i koliko cesto idu, sta mi preporucujete.
          Mada vidim ima JR Narita Express (NEX) za 4000 u dva pravca (ako se ostaje do 14 dana) to je verovatno najbolja varijanta.
          Takodje, ako imate neke restorane da preporucite u Shinjuki, japanske ne evropske.

          Comment

          • Deks
            Member
            • Aug 2014
            • 86

            Taj miraikan deluje interesantno, mislim da cu da ga stavim na listu da posetim.

            Comment

            • yoyogi
              Chairman of the Bored
              • Aug 2011
              • 4689

              Originally posted by Deks View Post
              Sredio sam za hotel, uzeo sam APA Hotel Higashi Shinjuku, deluje ok, sobe nisu velike, ali to je tako u centru Tokija.
              Means of access to/from Narita Airport...
              Za prevoz, nemoj da gledas vozove uopste, mada NRT Express ide do Shinjuku stanice (najprometnije na svetu, 2 miliona putnika dnevno).

              Uzmi Airport Limousine (autobus, komforan, kao turisticki). 90 minuta i 1,500Y. On te doveze na Shinjuku stanicu. Prednost, osim cene mu je i to sto nemas da teglis prtljag uz i niz stepenice, sve je u nivou. Tvoj hotel je na 10 minuta hoda od Shinjuku stanice. Sama stanica voza NRT Express je 50m ispod.

              Tu gde ce te autobus dovesti, imas pesacku zonu prodavnica, elektronika, svasta, vratices se sugurno tu da detaljnije pogledas.

              Tu je slikana i ova slika za omot albuma "Public Image Ltd", Johny Rotten stoji na 50m od mesta gde ce ti stati autobus. Kao mlad panker nekada, i sam sam se slikao na toj lokaciji kada sam posle puno godina imao priliku.
              To ti samo kaze koliko je lokacija hotela dobra. U pozadini slike je "Yodobashi Camera", ako te zanima elektronika i kamere, imas 8 spratova, da provedes ceo dan, nema potrebe da ides u Akihabara (vecina turista bas tamo ide dok im je hotel uz istu takvu lokaciju).




              Hotel ti je na odlicnoj lokaciji, odmah uz Kabukicho, nocni zivot i ulica kao Terazije - Slavija. U stvari, 100 puta toliko.

              Restorana ima na hiljade, mozda i deset hiljada. Preporuku je tesko dati, oni postoje danas, nema ih sutra, neki drugi je.
              Azija, moja dežela.

              Comment

              • Raamen
                *********
                • Feb 2013
                • 102

                Originally posted by yoyogi View Post
                Otici u Yokohamu je nesto kao, bio u Beogradu pa video i Zemun. Bas kao i ta dva grada, Yokohama ima razlicit mentalitet i smek od Tokija, ne znam da li bi to neko ko je tamo na 10 dana mogao da uhvati. Ja sam odmah osetio i zazalio sto u Yokohamu nisam isao bar jednom mesecno.

                Ima ovde moja 3 posta iz 2010, tada sam jedino bio.
                Кад сам гледао неки пост за Одаиба прочитао сам да је уз Минато мираи једини део Токија где је приступ мору слободан, да није блокиран индустријом и халама. Вероватно је тако ведра атмосфера због тога. Ја сам прешпартао Јокохаму два дана са професорима, водили су ме у неке музеје и причали о историји занимљиве ствари, додаћу тамо на пост о Јокохами, ако и то не слажем. Мени, као неком ко далази из Мие је било тешко да уочим неку велику разлику између Јокохаме и Шинђуку нпр., али сад кад си овако описао, одмах ми је синуло.

                Од свега најјачи утисак Осанбаши пристаниште. На историјском месту (прва лука након изолације, 1859), нешто сасвим ново. Испод је терминал за међународне пловидбе. На крову је парк направљен од обичних дасака, али је место магично. Слике не могу да дочарају, јер на лицу места све изгледа још заталасаније. Кад се гледа из даљине не изгледа ништа посебно. То је Јојоги сасвим у праву, таква места уз море а да нису блокирана некаквом индустријом и халама су права реткост у Токију и имају неки посебан шмек.

                Attached Files
                「吾唯足知」 (吾唯足るを知る)- "Samo za dovoljno ja znam"

                Comment

                • Deks
                  Member
                  • Aug 2014
                  • 86

                  Originally posted by yoyogi View Post
                  Za prevoz, nemoj da gledas vozove uopste, mada NRT Express ide do Shinjuku stanice (najprometnije na svetu, 2 miliona putnika dnevno).

                  Uzmi Airport Limousine (autobus, komforan, kao turisticki). 90 minuta i 1,500Y. On te doveze na Shinjuku stanicu. Prednost, osim cene mu je i to sto nemas da teglis prtljag uz i niz stepenice, sve je u nivou. Tvoj hotel je na 10 minuta hoda od Shinjuku stanice. Sama stanica voza NRT Express je 50m ispod.
                  Pogledao sam taj link, nije mi jasno samo u vezi cene:
                  Welcome to Tokyo Limousine Bus Return Voucher” is the super discounted special coupons designed especially for visitors from overseas arriving only at Narita Airport.
                  Narita Airport→Central Tokyo→Narita Airport
                  Return Voucher Fares:

                  • Adult 4,500 yen
                  • Child 2,250 yen
                    (Discount rate 27.4% total save 1,700 yen*)

                  *Compared to our normal Adult Return Fare of 6,200 yen

                  i na http://www.japan-guide.com/e/e2027.html

                  By limousine bus
                  Direct, 100 minutes, 3100 yen, 3-4 connections per hour
                  Limousine buses to Tokyo Station depart Narita Airport every 15 to 20 minutes. The one way journey takes about 100 minutes and costs 3100 yen.

                  Izgleda da je ako uzmem povratnu, cena 4,500 yen u dva pravca, ne znam da li si mislio na neki drugi autobus, ili su u medjuvremenu poskupeli?
                  Sto se tice restorana, i pretpostavio sam da je tesko reci koji je restoran dobar, ali od svih sam cuo da je hrana odlicna.

                  Opet u vezi prevoza, video sam da te je na putovanjima pitao onaj ninja:
                  "Pitanje vezano za prevoz, mozda bi mi se vise isplatilo da uzmemo JRP na 7 dana, ako mi pokriva vecinu voznji uopste, a da ova tri dana placam pojedinacne karte, sta je po vama bolje, JRP na 7 dana + 3 dana pojedinacne ili svakog dana pojedinacne?"
                  Sta mislis, jel mi je bolje da uzmem taj jrp na 7 dana ili ne? Ja imam ceo dan na raspolaganju svaki dan. Pojedinacna karta do Kjotoa je :

                  Nozomi trains require about 140 minutes to reach Kyoto from Tokyo, Hikari trains about 160 minutes and Kodama trains about four hours. The regular one way fare from Tokyo to Kyoto is 13,080 yen by non-reserved seat on any train, around 13,500 yen by reserved seat on Hikari or Kodama trains and around 14,000 yen by reserved seat on a Nozomi train. A 7-day Japan Rail Pass costs about the same as regular round trip tickets. The Japan Rail Pass is valid on Hikari and Kodama trains, but not on Nozomi trains.
                  Znaci sa hikari vozom bi mogao do Kjota 20 minuta duze u jednom pravcu. Ne znam sta je sad tu bolje, uzmem pass i uhvatim prvi jutarnji voz do Kjota, i onda jurcam sam bez vodica da obidjem 3-4 glavnih stvari, ili uzeti onaj deal sa turom za 27000 yena gde se ide sa Nozomi-jem, i imam turu pokrivenu, ali zato nemam 7-day pass koji bih mogao da koristim za druge izlete van Tokija, a mislim da i pokriva put do/od aerodroma, a verovatno bi pravio bar jedno 3 celodnevna izleta van Tokija, mada sam video da su karte za Nikko i Kamakuru relativno jeftine.

                  Comment

                  • Raamen
                    *********
                    • Feb 2013
                    • 102

                    Ај кад сам већ ту, мада је Јојоги експерт за шинкансен.

                    Мислим да ти тај rail pass не игра велику улогу ако не путујеш сваки дан. Јапанци кад иду негде не иду по 10 дана и њима је мање више нормално да су сваки дан у возу, и да имају жесток темпо на путовањима, отуда ти рејл пасови. Странци не воле тај темпо него се стационирају негде па сваки дан шврћу на по неки излет, не знам какав је твој концепт. Тај рејл пас би ти био супер да направиш руту по целом Јапану рецимо: Токио-Нагоја-Кјото-Осака-Химеђи-Хирошима, свуда по један дан. Ја нисам присталица те варијанте, јер онда свуда само промолиш нос, а ништа уствари не видиш (тј, свуда видиш исто). Ту су и друге компликације, те мораш да купиш пре доласка у Јапан, да је покупиш на аеродрому и онда шибаш по унапред смишљеном плану да што боље искористиш карту. Пошто ћеш и у Кјоту бити 3 дана нема неке преке потребе да узимаш ону туру, можеш то и сам, једино мораш кацуру да закажеш унапред преко нета. На тај списак ћеш додати још неколико локација (Рјоан-ђи, шуму бамбуса, Хеиан храм) и за три (или два) дана можеш да лепо видиш Кјото. Можда можеш да направиш два дана Кјото, а да банеш један дан у Нару која је јако добро повезана са Кјотом, па не губиш ништа у превозу. На крају, ако знаш тачно шта све хоћеш да обиђеш, ако имаш план можеш лепо израчунати да ли ти се исплати и колико тај рејл пас.

                    Има још једна варијанта, а зове се ноћни бус>>>>LINK. Ако можеш да спаваш у бусу (а јако су комотни, по три реда седишта уместо четири, укупно 30 седишта уместо 55, скоро па хоризонтала итд) за мале паре можеш до Кјота а не мораш да платиш ноћење у хотелу. Рецимо да је карта 5,000 у једном правцу (а може и јефтиније).
                    Ја не могу да спавам лепо у превозу (187 и 105 кила), па сам сутра ко трована риба, али једну ноћ у том режиму увек могу да прегрмим. У Кјоту букираш хотел наравно или капсулу за једну ноћ чисто и то да видиш.
                    Ако није индискретно какав ти је буџет? Јел идеш сам? Јел идеш да се одмориш или да видиш што више (активан одмор)?

                    Ако идеш сам, саветујем што мање пртљага. У хотелима углавном имаш да опереш и осушиш гардеробу на новчић. Пошто ћеш мењати хотеле како сам разумео кофер би ти био велика сметња. Опет, ако имаш пртљаг слободно га остављај у локерима по станицама (200-600 јена у зависности од величине) да будеш што лаганији за шетњу.
                    А гардероба летња, само за увече нешто дугих рукава. Ако треба можеш и у Јапану да купиш лаке јакнице (Уникло, 20 грама буду буквално, спакују се у величину поморанџе). Моја искуства са кишном сезоном су да она и није неки проблем, али може да ти се заређа, нема правила. Ја рецимо да ми нису сви причали о тој кишној сезони (цују) сам не бих ни приметио да то постоји...
                    「吾唯足知」 (吾唯足るを知る)- "Samo za dovoljno ja znam"

                    Comment

                    • yoyogi
                      Chairman of the Bored
                      • Aug 2011
                      • 4689

                      Originally posted by Deks View Post
                      Pogledao sam taj link, nije mi jasno samo u vezi cene:
                      Welcome to Tokyo Limousine Bus Return Voucher” is the super discounted special coupons designed especially for visitors from overseas arriving only at Narita Airport.
                      Narita Airport→Central Tokyo→Narita Airport
                      Return Voucher Fares:

                      • Adult 4,500 yen
                      • Child 2,250 yen
                        (Discount rate 27.4% total save 1,700 yen*)

                      *Compared to our normal Adult Return Fare of 6,200 yen

                      i na http://www.japan-guide.com/e/e2027.html

                      By limousine bus
                      Direct, 100 minutes, 3100 yen, 3-4 connections per hour
                      Limousine buses to Tokyo Station depart Narita Airport every 15 to 20 minutes. The one way journey takes about 100 minutes and costs 3100 yen.

                      Izgleda da je ako uzmem povratnu, cena 4,500 yen u dva pravca, ne znam da li si mislio na neki drugi autobus, ili su u medjuvremenu poskupeli?
                      Nisu poskupeli, to sam ja pomesao. Poslednji put sam tim autobusom isao maja 2008. Sada sam pomesao to sto taj isti autobus u Nagoji do aerodoma kosta 1,500Y, isao 100 puta.

                      Za Naritu secam se da voz nije po ceni imao prednost a po zgodnosti je imao nedostatke. OK, cena koju si nasao je tacna, sada se secam, tako je bilo.
                      Azija, moja dežela.

                      Comment

                      • Deks
                        Member
                        • Aug 2014
                        • 86

                        Пошто ћеш и у Кјоту бити 3 дана...
                        promenio sam plan bicu u hotelu u Tokiju sve vreme, u Kjoto cu da idem na 1 dan. Mislio sam jedno 3 dana da odvojim za dnevne izlete van Tokija (tipa Kjoto 1 dan, itd)

                        Ако није индискретно какав ти је буџет? Јел идеш сам? Јел идеш да се одмориш или да видиш што више (активан одмор)?

                        Putujemo dve osobe. Sto se tice budzeta, nije mi da bacam pare, ali ne idem na odmor da ustedim, nego da vidim sto vise, pa sto kosta nek kosta.

                        Пошто ћеш мењати хотеле ...
                        bucu u jednom hotelu ceo boravak

                        Comment

                        • yoyogi
                          Chairman of the Bored
                          • Aug 2011
                          • 4689

                          U Japanu su hotelske cene po osobi. Verovatno si vec primetio, svaka cena koju vidis se mnozi sa 2 ako su 2 osobe.
                          Azija, moja dežela.

                          Comment

                          • yoyogi
                            Chairman of the Bored
                            • Aug 2011
                            • 4689

                            Originally posted by Deks View Post
                            Opet u vezi prevoza, video sam da te je na putovanjima pitao onaj ninja:
                            "Pitanje vezano za prevoz, mozda bi mi se vise isplatilo da uzmemo JRP na 7 dana, ako mi pokriva vecinu voznji uopste, a da ova tri dana placam pojedinacne karte, sta je po vama bolje, JRP na 7 dana + 3 dana pojedinacne ili svakog dana pojedinacne?"
                            Sta mislis, jel mi je bolje da uzmem taj jrp na 7 dana ili ne? Ja imam ceo dan na raspolaganju svaki dan.
                            Kada zivis ovde, ta karta ne postoji. Od 35 miliona stanovnika pod tokijskom gradskom upravom, ne verujem da vise od 20-ak (i to sluzbenika JR koji rade na tim kartama) zna da JRP uopste postoji. Pa opet taj narod zivi, radi, stvara, skoluje se.

                            Ako se priznaje na relacijama na koje hoces da ides, (Kyoto, Kamakura, Nikko) + dodaj na primer 3,000Y za lokalne vozove, to ti je trosak koji bi ona trebala da redukuje da bi se sa njome uopste baktao.

                            Uzmi u obzir da za nju treba da odes na neki salter da je podignes i da ti nije problem nelagodnost da te ona svojim samim postojanjem i ogranicenim trajanjem saplice i primorava da se po njoj ravnas da bi sto vise iscedio iz nje, onda je uzmi.

                            Da ides ne samo Kyoto nego i Kobe, Himeji, Hiroshima onda bi se isplatila, izmedju Nozomi i Kodama razlika nije velika a sa toliko stanica je jedva primetna. Sam hardware (vozovi) su identicni i spolja i iznutra. Samo Kodama cesce staje.

                            Jos bi se isplatila da si odseo kod nekoga u "bed town", na primer Chiba i da u Tokio treba da putujes svaki dan i po Tokiju + Kyoto. Sa lokacijom hotela koji si uzeo osim tog muzeja ako ces u njega ici, vecina stvari ti je na peske.

                            Na primer, u tom kraju sam ziveo 3 godine i nikada u voz nisam seo, nisam ni znao kako se kupuje karta i da pri prolazu treba da se uzme iz "turnstiles" masine i da se ubaci na odredistu. Kao sto Tito nije znao kako izgleda dinar, tako ni ja, ziveci u Shinjuku, nisam znao kako izgleda vozna karta, svakodnevnica Japanaca.
                            Azija, moja dežela.

                            Comment

                            • yoyogi
                              Chairman of the Bored
                              • Aug 2011
                              • 4689

                              Originally posted by Raamen View Post
                              Кад сам гледао неки пост за Одаиба прочитао сам да је уз Минато мираи једини део Токија где је приступ мору слободан, да није блокиран индустријом и халама. Вероватно је тако ведра атмосфера због тога.
                              Yokohama, ime, znaci susedna, obliznja, plaza, blizu grada Tokija.

                              More se u Japanu ne ceni kao drugde u svetu, smatra se izvorom opasnosti i zla. Stan sa pogledom na more njima ne znaci nista, draze bi im bilo da su dalje od obale. Otuda nedostatak otvorenog pristupa moru, nema nista kao splitska riva.
                              Nema vikendica uz obalu. Ima, na jezeru Biwa, tu je tsunami nemoguc. Tragedije kao Tohoku zemljotres + tsunami se pamte generacijama i odbojnost prema moru postaje urodjena.
                              Ko je gledao ovde po sajtu, aqua parkovi su tik uz more, nikome ne pada na pamet da se kupa u samom moru.

                              S obzirom da su ostrvska zemlja, Japanci su u pomorstvu otprilike ono sto su u fudbalu: beznacajni. Mnogo manji od njih, na primer Portugal, Fenicani (danasnji Liban), Mlecani...su ostavili traga u svetskim otkricima a Japanci nista.
                              Tezak vetar ih je spasao od invazije Dzingis Kana, potopivsi mu svih 1,300 ladja sa kojima je krenuo u osvajanje Japana. Taj se vetar zove "Bozji vetar", na japanskom kami-kaze. Otuda i kamikazama to ime, da ce oni, kao bozji vetar spasiti Japan od saveznickih brodova.
                              Za vreme Tokugavinog sogunata, (1610-1856) bilo je zabranjeno praviti camce duze od 6m, da ne bi neko krenuo i stigao do Havaja.
                              Azija, moja dežela.

                              Comment

                              • Raamen
                                *********
                                • Feb 2013
                                • 102

                                Originally posted by Deks View Post
                                promenio sam plan bicu u hotelu u Tokiju sve vreme, u Kjoto cu da idem na 1 dan. Mislio sam jedno 3 dana da odvojim za dnevne izlete van Tokija (tipa Kjoto 1 dan, itd)

                                Putujemo dve osobe. Sto se tice budzeta, nije mi da bacam pare, ali ne idem na odmor da ustedim, nego da vidim sto vise, pa sto kosta nek kosta.

                                bucu u jednom hotelu ceo boravak
                                ОК, сад већ имам јаснију слику. Да те не саветујем погрешно. Идеја је да не затрпамо тред, а да имамо на једном месту што више корисних информација. Рецимо "Кјото на један дан из Токија" смо тако обрадили да ништа више не мораш ни да гледаш. Окрени-обрни, боље од оног не бива. Ако баш имаш нешто посебно што би видео, може лако да се измени, не морамо да крећемо из почетка.

                                6 дана у Токију је доста. Пошто си рекао да желиш да видиш културно-историјске знаменитости раније, Едо-Токио музеј ми се чини као одлична полазна тачка. Мало је историје остало у самом граду, а амбијенталних целина још мање.
                                Поред тога, слабо ти значи да нешто видиш, ако немаш и неко објашњење, а у музеју увек имаш све и на енглеском. Кад сублимираш целу историју неког града у 2-3 сата разгледања, касније ти је лакше да сам шпарташ по граду.

                                Још могу да препоручим Nihon Minka-en (Парк јапанских народних кућа) >>>>ЛИНК.
                                37 минута возом од Шинђуку (250 јена) са све пешачењем, парк је за 2-3-4 сата. 500 јена упад.
                                Куће су из свих крајева Јапана, разних сталежа људи, градске и сеоске. С обзиром да идеш у Токио где је све ново, ово ти може бити добар контраст.
                                На крају можеш да направиш своју бојену марамицу (пола сата-сат, активности, 600 јена) и то ти је уједно један од најбољих сувенира који можеш да понесеш кући.

                                У непосредној близини тог парка (типа 2 минута хода) је и музеј-галерија посвећена чувеном авангардном уметнику Окамото Таро-у, аутору поставке за ЕКСПО '70 у Осаки.
                                Можда не изгледа тако на први поглед, али је он инспирисан доморадачком уметношћу са разних меридијана, између осталог и јапанском.


                                Ја нисам неки љубитељ авангарде и контроверзних ликова, али ме је музеј оборио с ногу. Улаз је 620 јена. Има оригиналних сувенира, али су папрено скупи.

                                Да обе ствари обиђеш, до 4 си назад у хотелу. Одмориш, па увече процуњаш неким од бројних Токијских центара у "кругу двојке".
                                「吾唯足知」 (吾唯足るを知る)- "Samo za dovoljno ja znam"

                                Comment

                                Working...
                                X