"Lasta", autprevozno preduzece. Japanska verzija:

"Tsubame" = lasta.
Autobusi u redovnom linijskom saobracaju nisu nikada stariji od 6 godina. Stariji se preprodaju firmama koje ih koriste za svoje potrebe, ne regularan putnicki saobracaj.
Shinkansen, voz, od Tokija do Osake ide 2 sata i 24 minuta i kosta 170$. Autobus ide celu noc (550km, kao Beograd - Maribor) i kosta 50$.
Autobus koriste studenti ili oni kojima nije bitno vreme. Japanci su poznati kao teski spavaci, cim sednu, pa im to nije problem.
Vozaci su izuzetno disciplinovani i voze tacno prema propisima i ogranicenjima. Da vozi vise od 10km/h od dozvoljenog, neko od putnika iz autobusa bi ih mobilnim prijavio centrali koji bi ga smesta radiom pozvali i upozorili da pazi sta radi. 3 puta tako i ode mu sluzba.
Jos, u teskim vremenskim uslovima, vozaci autobusa, kao profesionalci, preuzimaju ulogu lidera na putu i svi ih prate, niko ih ne pretice.

"Tsubame" = lasta.
Autobusi u redovnom linijskom saobracaju nisu nikada stariji od 6 godina. Stariji se preprodaju firmama koje ih koriste za svoje potrebe, ne regularan putnicki saobracaj.
Shinkansen, voz, od Tokija do Osake ide 2 sata i 24 minuta i kosta 170$. Autobus ide celu noc (550km, kao Beograd - Maribor) i kosta 50$.
Autobus koriste studenti ili oni kojima nije bitno vreme. Japanci su poznati kao teski spavaci, cim sednu, pa im to nije problem.
Vozaci su izuzetno disciplinovani i voze tacno prema propisima i ogranicenjima. Da vozi vise od 10km/h od dozvoljenog, neko od putnika iz autobusa bi ih mobilnim prijavio centrali koji bi ga smesta radiom pozvali i upozorili da pazi sta radi. 3 puta tako i ode mu sluzba.
Jos, u teskim vremenskim uslovima, vozaci autobusa, kao profesionalci, preuzimaju ulogu lidera na putu i svi ih prate, niko ih ne pretice.
Comment