Sleteo.

Ispratio sam let.
Primećujem da je prilična gužva na sletanju u BKK.

Tačno ispred njega je i let sa kojim sam često stizao u Thai- iz Wiena B777 Austrian Airlinesa.
Stvarno, samo 5 godina stara mašina!

I RR Trent , nsjefikasniji air engine trenutno.
Da nisam čitao na ovom forumu nikad ne bih pratio starost aviona mada me je to kod letova uvek kopkalo.
Nemamo mi to ovde!
Kako je to kod nas?
Ćerkin povratni let iz Italije od pre nekoliko dana..


Avion Air Serbia star 20 godina.I još uzet na lizing kao i većina iz flote(leteo pre ovoga 13 godina u Brunejima?!!).
Imao bih poverenje u JAT Tehniku ali nestalo je staro osoblje plus što su bili specijalisti za Boeinge.Negde sam pročitao da i menadžment Air Serbie traži servisiranje flote kod Turkisha.
Šta mi tu sad možemo?
Praktično imamo izbor low cost Wizz Air gde su nove mašine ( oko 6 godina stari A 319, ali koliko je iskusna posada..).Četiri aviona su im stalno u BG kao baza.
Istina i Air Serbia je sa servisom skoro kao low cost kao i većini u Evropi.
Bolji servis je ostao još kod Turkisha i azijskih prevoznika.
Sretni smo što ta konkurencija daje jeftine letove iz BG pa u kombinaciji sa niskim kursom € ( deset godina je skoro fiksiran kurs od 117 din dok je npr. yen,od izjednačenosti sa din skoro skliznuo na 157 yen za €),omogućilo je da i "socijalistički" penzioneri bez napora odlete npr. do Pariza na nedelju dana, kao jedan iz moje bivše firme nedavno.I još mi reče-" jeste apsurd ali ispadne da treba kupovati € u Srbiji a trošiti napolju pa to treba koristiti jer to neće dugo potrajati.
Ne znam koliko su sad cene karata iz Nagoye do BKK ali ako nemaju konkurencij Air Asie , i još samo 1 let, verovatno to koriste.
To što napišu da je preostalo npr. samo još 10 karata trebalo bi da znači da je preostalo PO TOJ CENI i da će logično po njihovoj prodaji biti ( skupljih) karata
Ali , marketing je to.Tako je bilo i na ćerkinom letu iz Milana a avion bio poluprazan.Posle kupovine malo podignu cenu a onda nakon par dana, opet vrate cene na staro pa ponekad čak i niže.
Air Serbia često čak stavlja i različite cene na svom sajtu u odnosu na pretraživače ( Skyscaner, Kayak, Momondo, Booking com....) .I po 3 puta budu niže cene (??!!) na svetskim pretraživačima ali su cene u drugim valutama.Ali to je trik da BG uvek bude čvorište kod pretraživanja ( ćerka radila diplomski na tom) .Kod zadnjeg koraka čak i piše da je to krajnja cena i da nema skrivenih troškova.Testirao sam i "kupio" 1 kartu BEG-Palma de Majorka za 50€ (!).Izabrao sam najpoznatiji Booking..i šta se desilo?..Skinuli mi 50 € ali nema CONFIRMED već izbace da je nova cena 300 €( !!).Nisam se saglasio i MOMENTALNO mi je vraćeno 50 € na račum.
Ispratio sam let.
Primećujem da je prilična gužva na sletanju u BKK.
Tačno ispred njega je i let sa kojim sam često stizao u Thai- iz Wiena B777 Austrian Airlinesa.
Stvarno, samo 5 godina stara mašina!
I RR Trent , nsjefikasniji air engine trenutno.
Da nisam čitao na ovom forumu nikad ne bih pratio starost aviona mada me je to kod letova uvek kopkalo.
Nemamo mi to ovde!
Kako je to kod nas?
Ćerkin povratni let iz Italije od pre nekoliko dana..
Avion Air Serbia star 20 godina.I još uzet na lizing kao i većina iz flote(leteo pre ovoga 13 godina u Brunejima?!!).
Imao bih poverenje u JAT Tehniku ali nestalo je staro osoblje plus što su bili specijalisti za Boeinge.Negde sam pročitao da i menadžment Air Serbie traži servisiranje flote kod Turkisha.
Šta mi tu sad možemo?
Praktično imamo izbor low cost Wizz Air gde su nove mašine ( oko 6 godina stari A 319, ali koliko je iskusna posada..).Četiri aviona su im stalno u BG kao baza.
Istina i Air Serbia je sa servisom skoro kao low cost kao i većini u Evropi.
Bolji servis je ostao još kod Turkisha i azijskih prevoznika.
Sretni smo što ta konkurencija daje jeftine letove iz BG pa u kombinaciji sa niskim kursom € ( deset godina je skoro fiksiran kurs od 117 din dok je npr. yen,od izjednačenosti sa din skoro skliznuo na 157 yen za €),omogućilo je da i "socijalistički" penzioneri bez napora odlete npr. do Pariza na nedelju dana, kao jedan iz moje bivše firme nedavno.I još mi reče-" jeste apsurd ali ispadne da treba kupovati € u Srbiji a trošiti napolju pa to treba koristiti jer to neće dugo potrajati.
Ne znam koliko su sad cene karata iz Nagoye do BKK ali ako nemaju konkurencij Air Asie , i još samo 1 let, verovatno to koriste.
To što napišu da je preostalo npr. samo još 10 karata trebalo bi da znači da je preostalo PO TOJ CENI i da će logično po njihovoj prodaji biti ( skupljih) karata
Ali , marketing je to.Tako je bilo i na ćerkinom letu iz Milana a avion bio poluprazan.Posle kupovine malo podignu cenu a onda nakon par dana, opet vrate cene na staro pa ponekad čak i niže.
Air Serbia često čak stavlja i različite cene na svom sajtu u odnosu na pretraživače ( Skyscaner, Kayak, Momondo, Booking com....) .I po 3 puta budu niže cene (??!!) na svetskim pretraživačima ali su cene u drugim valutama.Ali to je trik da BG uvek bude čvorište kod pretraživanja ( ćerka radila diplomski na tom) .Kod zadnjeg koraka čak i piše da je to krajnja cena i da nema skrivenih troškova.Testirao sam i "kupio" 1 kartu BEG-Palma de Majorka za 50€ (!).Izabrao sam najpoznatiji Booking..i šta se desilo?..Skinuli mi 50 € ali nema CONFIRMED već izbace da je nova cena 300 €( !!).Nisam se saglasio i MOMENTALNO mi je vraćeno 50 € na račum.
Comment