Japan Rail Pass

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Genki_des
    Senior Member
    • Aug 2011
    • 771

    Japan Rail Pass

    Japan Rail Pass, to je nesto kao InterRail, vazi 7/14/21 dan i vazi za Shinkansen takodje.

    Shinkansen, osim za Nozomi.

    Ima 3 vrste shinkansena:

    Nozomi
    Hikari
    Kodama

    Masine su iste, unutra ne znas u kojem si. Razlika je koliko cesto staju. Kada voze, idu istom brzinom. U potpuno istom vozu, zbog stajanja, razlika Kyoto - Tokyo moze biti 2 sata (Nozomi) ili 5 sati (Kodama, Hikari). To nije strasno ako se usput izlazi i posecuju druga mesta (Nagoya, Hamamatsu, Shizuoka...).
    Posebno je zgodno ako se krene od Tokija to Fukuoke (1,000km) pa se izadje u Shizuoki, Hamamatsu, Nagoji, Koyotu, Osaki, Himeji, Hiroshimi. Ili svako drugo od ovih u jednom pravcu, svako drugo na povratku.

    U cenovniku na linku, ima "Green Car". To je kao biznis klasa, potpuno nepotrebno, treba gledati "Ordinary".

    Regularni Rail Pass, za 2 nedelje, kosta 45,100Yen (~450US$). Za dve nedelje, da ne izlazis iz Shinkansena.
    I to je Shinkansen plus svi drugi vozovi koji su bolji i brzi nego recimo AmTrak Washington D.C - New York.

    Mora da se kupi pre dolaska u Japan (dobije se voucher koji se zameni za Rail Pass na aerodromu dolaska), prodaju autorizovane agencije, ima ovde, zvanican sajt.
    Last edited by yoyogi; 12-01-14, 20:02.
    (Clone of Yoyogi)

    "My woman from Tokyo,
    She makes me see.
    My woman from Tokyo,
    She's so good to me"

    Deep Purple
    Woman from Tokyo
    "Who do we think we are", Album
    EMI, 1972.
  • Dusko
    Junior Member
    • Jul 2013
    • 6

    #2
    Za ljubitelje putovanja vozom, evo jedne "odlicne" prilike.

    Karte, na japanskom

    Comment

    • Dusko
      Junior Member
      • Jul 2013
      • 6

      #3
      Sad da se nadovezem na ovu ponudu... Dakle za 7500jena mozemo koristiti vozove JR kompanije na celoj teritoriji Japana u roku od 3 dana?!
      Imajuci u vidu cene prevoza meni to sve deluje suvise dobro da bi bilo istinito, onako kako sam ja razumeo .
      E sad da li je neko od vas starosedeoca probao ovu ponudu? Ako moze neko od vas koji dobro razume Japanski da detaljnije predstavi ovu ponudu...
      Tacnije interesuje me da li u tu ponudu spadaju i oni brzi vozovi(za koje je potrebna rezervacija sedista)?
      Na koje to JR linije-vozove misle?
      Da li to stvarno znaci da se za 3 dana moze obici uzduz i popreko ceo japan za 7500jena ?
      Bilo bi lepo ako bi mogla da zazivi ova rasprava, mislim da se retko pruza ovakva prilika...

      Comment

      • yoyogi
        Chairman of the Bored
        • Aug 2011
        • 4688

        #4
        To je istina, 7,500Y za 3 dana, osnovna karta. Moguce su doplate za vise kategorije vozova, moze da bude znacajna suma (2-3 hiljade za duzu relaciju).

        Imas ovde za Shinkansen, mora da se kupi u inostranstvu.
        Azija, moja dežela.

        Comment

        • Dusko
          Junior Member
          • Jul 2013
          • 6

          #5
          Hvala na linku. Mislim da mi je sada sve jasnije. Da rezimiram, cekiram na hyperdia stavke na slici, i mogucnosti koje izbaci su ustvari dozvoljene u osnovnom paketu od 7500Y. Ispravite me ako gresim Hvala.
          Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	1
Size:	22.0 KB
ID:	17077

          Comment

          • yoyogi
            Chairman of the Bored
            • Aug 2011
            • 4688

            #6
            Ako je lajner obuhvacen, onda je to super.



            Za njih bi neko neupucen pomislio da su oni taj "Shinkansen":



            Idu 160km/h i udobni su kao Shinkansen, nista losiji, tepih, stjuardese, tiho, tacno u sekundu:



            Sa njim sam isao Nagoya - Tateyama i nazad. Izuzetan komfor, kao biznis klasa na interkontinentalnim letovima.

            Azija, moja dežela.

            Comment

            • yoyogi
              Chairman of the Bored
              • Aug 2011
              • 4688

              #7
              Ovo sam napisao na drugom Forumu, evo ga i ovde, tamo ce da potone pod postovima.

              Cene shinkansena, sa sajta jr-central.




              Skroz desno je polaziste: Tokyo
              Levo je odrediste. Prva stanica je Shinagawa, to je jos uvek Tokyo, 5 minuta nakon polaska se stize u nju.

              Gledamo samo prvu horizontalnu liniju, to je od Tokyo - Hakata (daljina skoro 1,000km), svaka stanica.
              Vidi se da je Tokyo - Kyoto 8,210 + 5,700 = 13,210Y.

              Prva cena: to je Kodama/Hikari shinkansen, to je ukljuceno u Japan Rail Pass.
              Druga cena je doplata za Nozomi superexpress.
              Treca cena je doplata za "Green Car", to je kao biz-klasa.

              Kodama/Hikari su iste masine kao Nozomi, ista sedista a razlika je u tome sto njima Tokyo-Kyoto treba 5 sati a Nozomi za 2 sata.
              Ta dva tipa voza, staju cesto, kada stanu, sede u stanici po 10-30 minuta dok se Nozomiji ne izvozaju pore dnjih. Kada ima vremenski slot, onda oni krenu do sledece stanice, voze isto brzo kao Nozomi, stignu u stanicu pa opet sede 10-30 minuta.
              Taj tip shinkansena je zamisljen da bude lokalni. Tako da medjustanice imaju svoj superbrzi voz jedna do druge. Nije ni bila ideja da se njime ide od pocetka do kraja.
              Kao da postoji shinkansen Beograd - Budimpesta koji krene iz Beograda i staje samo u Novom Sadu i Subotici.
              I da ima istih takvih vozova na istoj pruzi koji staju na svakih 50km da povezu manje gradove usput.

              Jednom sam isao u Hamamatsu u Yamahu, ima shinkansen ali nema Nozomi. Ima, i te kako, samo kroz stanicu proleti sa 300km/h bez zaustavljanja.
              Na stanici Mikawa - Anjo udjem, Kodama voz bez rezervacije, a unutra 10-ak na smrt dosadjenih smart-shopper bekpekera koji su mozda juce krenuli iz Osake.
              Azija, moja dežela.

              Comment

              Working...
              X