If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
British Airways BA15 Sydney - Bangkok - London. Septembar 2002.
Prva klasa (na poene). Na gornjem spratu je biznis klasa, zbog svoda krova koji je u niskom uglu i to ne bi bilo komforno za prvu klasu. Ona je dole, u konusu.
Kapetan u uniformi i sa kapom ti sipa "Dom Perignon". I stjuardese i stjuarti su stariji, iskusni, koji znaju da se nose sa prohtevima tipova kao Mik Džeger (The Rolling Stones).
Na sred kabine, sveže cveće.
Sto kao restoranski, supa. Primetimo walkman, tada nije bilo iPod, iPhone.
Predjelo, salata
Glavno jelo pasta. Sve restoranskog kvaliteta i pocelan i metalni escajg.
Korpa voća, limun u vodi da se oplaknu prsti.
Dobije se i pidžama, ima kabina za presvlačenje.
Tada je ekonomska klasa koštala 2,200 dolara Sydney - London povratno, prva klasa je bila 12,000 dolara.
Kada se obraćaju putnicima, ekonomsku klasu, Britanci, nazivaju "main cabin".
Tucson, Arizona.
Kaktus ima dva neprijatelja: vetar i mraz.
Vetar, jer ima jako plitak koren za toliku masu stabla.
Retko, 1-2 puta u veku, naiđe i mraz i razumljivo da mu posebno smeta jer je kaktus pun vode. Ako se vidi kaktus sa rukom na dole, taj je preživeo mraz.
Dolina kaktusa, odmarajući pogled kao da je na more.
Zavisno od debljine, kaktus je težak 50-80kg po metru.
Prvi april, početak finansijske godine u Japanu. Početak svega: školskih i studentskih godina, dan stupanja na prvi posao.
Ova grupa mladih su pripravnici (odela im se zovu "freshmen").
2019. je to bio spektakl, firme pokazuju kongresne sale pune pripravnika, Toyota 1,500, Japan Airlines 1,200, Fujitsu 2,000.
Sada je to skoro neprimetno. Čudi me da su i ovi pozvani u ofis. Verovatno da ispotpisuju papire, zaduže laptopove i telefone i da nisu svi odjednom nego malo po malo na dan.
Comment