Toyota Automobile Museum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • yoyogi
    Chairman of the Bored
    • Aug 2011
    • 4686

    Toyota Automobile Museum

    Toyota Automobile Museum, otvoren 1989. Na izlozbi ima na stotine vozila i motocikala.
    Toyota Motor je kupila 120 antikviteta, na postavci su originalna vozila i odlicno je prikazana evolucija automobilske industrije i tehnike.

    Svi su eksponati interesantni, izdvajam nekoliko.

    Ford "T". Od njega je masovna proizvodnja kola pocela. Od 1908. do 1927. proizvedeno je 15 miliona primeraka.





    Originalni Topolino, Fiat 500 iz 1936. Otac Luidjijev (Luidji = Fiat 500 iz Diznijevog crtaca "Cars") i deda danasnjeg Fiat 500.

    Jeste godina 1936. ali je on prvi imao nezavisno vesanje prednjih tockova i hidraulicne kocnice na svim tockovima.





    Ono sto je danas skoro standard, prednja vuca (kod nas je bila prva Zastava 101 da je ima) u proizvodnju je uveo Citroen, 1937.




    Crtez pokazuje kako isti auto izgleda sa zadnjom i (redizajniran) sa prednjom vucom. Veliki dobitak na prostoru:




    Ovaj se smatra najlelepsim autom ikada dizajniranim? Jaguar E Type, 1965. Proizvedeno je 70,000 komada a slavu je stekao kada ga je vozio "Bond. James Bond":





    Poseban je deo sa japanskim automobilima.

    Japanski Chevrolet Phaeton, 1927. Ovaj je sklopljen u Osaki:





    Toyopet Crown, 1965:





    To je bila luksuzna limuzina:



    I za opstu javnost a pogotovo stotine djackih poseta svake nedelje, stakleni poklopac motora da vide kako izgleda hibridni auto, pola benzin pola struja (mi smo na Toyota Aqua otvorili jedan uzivo, ima post).
    Prosli model Toyota Prius:




    Muzej ima i deo koji ima scenarija sa modelima iz zivota krajem 1950-ih.

    Nasa sadasnja vesh-masina je Toshiba, evo je prve 1956-te:

    Azija, moja dežela.
  • yoyogi
    Chairman of the Bored
    • Aug 2011
    • 4686

    #2
    Lexus LFA, ucesnik trke 2009. Bas ovaj primerak, sada izlozen u Toyota Memorial Kuragaike:





    Ima oziljke i ogrebotine sa trke:

    Azija, moja dežela.

    Comment

    • Dzo_bagerista
      Member
      • Sep 2011
      • 43

      #3
      Danas, 2. april 2014. prodjem pored muzeja. Obrastao rascvetalom sakurom:




      Prazne padine ce za mesec dana biti obrasle roze azalejama, zemlja se nece videti.



      Bager, traka, odlagac

      (clone of yoyogi)

      Comment

      • Dumb&Dumber
        Member
        • Aug 2011
        • 151

        #4
        Isti muzej, od juce. Slave 25. godina postojanja. Vec je bila slika ranije, Fiat Topolino;



        Ovo nije bilo pre, bio sam 10 puta, na ranijoj slici nema. Mora da su za ovu priliku postavili da je motiv za izgled karoserije bio mis, koji se na italijanskom kaze "topolino".



        Ili ovo, za legendarnu bubu (pozadi se vidi plakat za berlinski sajam automobila 1937. kada je predstavljena)



        Da je inspiracija za karoseriju bio jelenak:


        Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

        (clone of yoyogi)

        Comment

        • Dumb&Dumber
          Member
          • Aug 2011
          • 151

          #5
          Toyota Mirai, kola koja idu na vodu, digla su veliko interesovanje kada je prodaja najavljena i narudzbe primane u decembru 2014.

          U stvari, ta kola su izlozena u Toyota Automobile Museum jos od 2011. i nikada na njih nisam obratio paznju:



          Ono sto je izaslo na trziste je vrlo malo drugacije








          700km sa 4 putnika na jedno tankovanje vodonika, to je decenijski san svih vozaca

          Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

          (clone of yoyogi)

          Comment

          • Dumb&Dumber
            Member
            • Aug 2011
            • 151

            #6
            Juce je Toyota pokazala proizvodnu traku za serijsku proizvodnju automobila na vodu.
            Prvi primerak je CEO Ako Toyoda odneo i predao licno Premijeru Japana, Shinzo Abe-u.



            Auto je, moram priznati, meni ruzan, ruzniji od prototipa iz prethodnog posta.






            Japan Today

            Toyota (Japan) (AFP) —
            Toyota President Akio Toyoda on Tuesday unveiled the assembly line that is making the first mass market fuel-cell car.
            The world’s biggest carmaker plans to produce 700 units of the four-door Mirai sedan—powered by hydrogen and emitting nothing but water vapour from its tailpipe—by the end of December.
            Production of the car whose name means “future” in Japanese is scheduled to expand to 2,000 units in 2016 and 3,000 units in 2017.
            The Mirai, which is being made at the firm’s Motomachi Plant in Aichi, central Japan, can travel about 650 kilometres (400 miles) without refuelling, some three times further than an electric car, and its tank can be filled in a few minutes like gasoline engine vehicles.
            “We are thrilled to think that before everyone else, we are taking a historic step toward the establishment of a hydrogen society in Japan,” Toyoda told reporters last month when he delivered a Mirai to the prime minister’s office.
            Fuel-cell technology is seen as the Holy Grail of green cars as they are powered by a chemical reaction of hydrogen and oxygen, and produce nothing more harmful than water.
            Japanese automakers, including Toyota’s rivals Honda and Nissan, have been leaders in the green car sector. The country’s seven major manufacturers reportedly plan to spend a record $24 billion to research the sector this year.
            Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

            (clone of yoyogi)

            Comment

            • Dzo_bagerista
              Member
              • Sep 2011
              • 43

              #7
              Evo i ovog sokola, Elona Muska.


              sreda 25.02.2015 Ilon Mask: Automobili na vodonik su besmislica

              Osnivač Tesla Motorsa
              često je kritikovao električne modele drugih proizvođača, a ovog puta na meti su se našli automobili koji za pogon koriste vodonične gorivne ćelije i, posredno, Toyota koja je trenutni lider u svetu kada je reč o ovoj tehnologiji.





              Na pitanje novinara kakvo je njegovo mišljenje o vozilima na vodonik, Mask je kratko odgovorio da su takvi automobili "smešni".

              "Ne želim ovo da pretvorim u debatu, ali smatram da su automobili koji za pogon koriste vodonik besmisleni", rekao je Mask, jedan od vlasnika i izvršni direktor kompanije Tesla Motors koja je u poslednjih nekoliko godina napravila bum na tržištu električnih vozila.

              "Prvo, veoma je komplikovano i teško izdvojiti vodonik, skladištiti ga i koristiti u vozilu", obrazložio je svoj stav Ilon Mask.

              "Može se čak reći da vodonik nije izvor energije u pravom smislu te reči već samo mehanizam za skladištenje energije", dodao je on.

              Toyota Mirai
              Mask je primetio i da su gorivne ćelije samo upola efikasne u poređenju sa baterijama u električnim automobilima, i podsetio da je vodonik kao gas veoma zapaljiv.

              On smatra da će u godinama koje dolaze tržište potvrditi ispravnost njegovog gledišta kada je reč o automobilima na vodonik.

              "Sve će biti mnogo jasnije za par godina, ne moramo sada da polemišemo o tome", uveren je Mask.

              Pitamo se šta o svemu ovome misli Toyota koja trenutno ulaže velike napore u pravcu propagiranja i omasovljenja proizvodnje automobila na vodonik i koja je
              ponudila drugim proizvođačima besplatne patente za tehnologiju vodoničnih gorivnih ćelija.


              Da mi njega podsetimo:

              - Baterije se nisu sustinski promenile 200 godina, od kada su pronadjene.
              - Zapaljiv je i benzin, zapaljiv je i kerozin pa sta?
              - Koliko je Tesla igracaka izgorelo
              - Ford muzej u Detroitu ima mapu Menhetna iz 1934. godine sa 38 stanica za punjenje elektricnih kola. Dzabe, javnost to nikada nije htela da proguta.

              Toyota je nesto probala sa Teslom ali su odustali, izgleda. Drkadzija je uveren u svoja kola (od 100 hiljada dolara) koja rade samo u Kaliforniji i na Havajima.
              Novinar koji je krenuo Teslom od Njujorka do Bostona, dopunio je bateriju na pola puta ali se ona zbog hladnoce ispraznila tokom noci dok su kola mirovala (zima) i kola stala na sred puta. Ne da su stala nego je to smece samo sebe blokiralo ("the car is shuting down") i nisu mogli ni da ga naguraju na sleper. Trebao je da dodje kran da podigne mrcinu na prikolicu slepera.
              Bager, traka, odlagac

              (clone of yoyogi)

              Comment

              • Dumb&Dumber
                Member
                • Aug 2011
                • 151

                #8
                Toyota Automobile Museum ima postavku "Motorizacija masa", u slobodnom prevodu.



                Ranih 1980-ih, dok sam bio student, ova dva auta su bila san mnogih. Renault 5 i Golf



                Renault 5, tada ideal lepote kola





                Ili VW Golf





                Divna kola za to vreme, moja cerka ih nikada nije videla na ulici. Stvarno, danas izgledaju kao limene kante.
                Bushi ! ...hahahaha...Bushi !...hahahaha...

                (clone of yoyogi)

                Comment

                Working...
                X