Yamaha Corporation, Hamamatsu. Bio sam tamo na sastanku, uz fabriku imaju "Communications Room" sto je u stvari muzej. Tu su izlozeni svi proizvodi, na stotine, svega sto su ikada
napravili. Na stotine motocikala, motora za camce, lakih aviona, jahti.

Na istom postolju stoje Ya-1 iz 1955. i danasnji VMax.

Zlatno ofarbani auto je Toyota GT2000 iz 1967., Yamaha je pravila mashinu za njega.


Vmax:

YA-1 (poznat i kao Yamaha 125):

Pa onda na stotine motocikala. Ko voli motore moze da provede 5-6 sati. Muzej je pun entuzijasta koji slikaju na stotine slika.

Na ovaj motor moze da se sedne i da se simulira na ekranu brza voznja:

I kartinge prave, nisam znao:

Celave gume trkackih motora (Bridgestone je japanska firma, pravi gume od pomicnih tockova za decje bicikle do guma za stajni trap Boeniga 747):

Ovo im je "cruiser" da zahvate sa trzista Harley Davidsona:

Ovaj, RF-302, ogoljen trkacki motor iz 1969. nikada nije video trku. Uplaseni da ce sigurno izgubiti od Honde i Kawasakija, povukli su se. Hauba za aerodinamiku je sa strane, ovako izgleda bez nje:


Elektricni moped je sada interesantan:


Crni (Yamaha) klavir robotski svira pesme Beatlesa, dirke se pomeraju.

I logo Firme, 3 zvucne viljuske.

Misli se, to dolazi od toga sto je Yamaha pravi muzicke instrumente (klavire, orgulje, bubnjeve) 60 godina pre nego sto je pocela da pravi motore.
Wikipedia isto kaze: The company's origins as a musical instrument manufacturer is still reflected today in the group's logo—a trio of interlocking tuning forks.
To nije tacno, ko nije bio u muzeju tesko to moze i da zna.
Tri zvucne viljuske su da kazu da kada se usklade (nastimuju) tehnika(inovacije), proizvodnja i marketing, sve ima da leti.
Danas to tumace kao doterivanje 3 najvaznija cinioca i uloge Yamahe kao firme: korisnici, pojedinac (radnik i njegova porodica) i drustvo.
napravili. Na stotine motocikala, motora za camce, lakih aviona, jahti.

Na istom postolju stoje Ya-1 iz 1955. i danasnji VMax.

Zlatno ofarbani auto je Toyota GT2000 iz 1967., Yamaha je pravila mashinu za njega.


Vmax:

YA-1 (poznat i kao Yamaha 125):

Pa onda na stotine motocikala. Ko voli motore moze da provede 5-6 sati. Muzej je pun entuzijasta koji slikaju na stotine slika.

Na ovaj motor moze da se sedne i da se simulira na ekranu brza voznja:

I kartinge prave, nisam znao:

Celave gume trkackih motora (Bridgestone je japanska firma, pravi gume od pomicnih tockova za decje bicikle do guma za stajni trap Boeniga 747):

Ovo im je "cruiser" da zahvate sa trzista Harley Davidsona:

Ovaj, RF-302, ogoljen trkacki motor iz 1969. nikada nije video trku. Uplaseni da ce sigurno izgubiti od Honde i Kawasakija, povukli su se. Hauba za aerodinamiku je sa strane, ovako izgleda bez nje:


Elektricni moped je sada interesantan:


Crni (Yamaha) klavir robotski svira pesme Beatlesa, dirke se pomeraju.

I logo Firme, 3 zvucne viljuske.

Misli se, to dolazi od toga sto je Yamaha pravi muzicke instrumente (klavire, orgulje, bubnjeve) 60 godina pre nego sto je pocela da pravi motore.
Wikipedia isto kaze: The company's origins as a musical instrument manufacturer is still reflected today in the group's logo—a trio of interlocking tuning forks.
To nije tacno, ko nije bio u muzeju tesko to moze i da zna.
Tri zvucne viljuske su da kazu da kada se usklade (nastimuju) tehnika(inovacije), proizvodnja i marketing, sve ima da leti.
Danas to tumace kao doterivanje 3 najvaznija cinioca i uloge Yamahe kao firme: korisnici, pojedinac (radnik i njegova porodica) i drustvo.
Comment