Moj "istocni" auto u Australiji je bio Toyota LandCruiser 100 GXL.


U Japanu, prvo mali Vitz (u ostatku sveta poznat kao "Yaris"):


Taj sam Vitz nagario 50,000km za 2.5 godine, sto je necuveno za Japan. Diler nije mogao ocima da veruje. Od tih 50K km, 40,000 km je bilo na autoputu i na duzim distancama. Tu se ispostavilo da je auto mali, premda moze da me odveze od A do B, nije predvidjen za relacije duze od 50km (ako su ceste).
Onda smo se vratili na LandCruiser, koji je u medjuvremenu promenio model pa je sada AIX 200.

Prva voznja je bila do Narita-jingu, Inuyama. Taj hram je zastitnik ucesnika u saobracaju.

Za polovnog Yarisa sam dobio 4,500EUR, LandCruiserov GPS i entertainment center je kostao skoro toliko.


U Japanu, prvo mali Vitz (u ostatku sveta poznat kao "Yaris"):


Taj sam Vitz nagario 50,000km za 2.5 godine, sto je necuveno za Japan. Diler nije mogao ocima da veruje. Od tih 50K km, 40,000 km je bilo na autoputu i na duzim distancama. Tu se ispostavilo da je auto mali, premda moze da me odveze od A do B, nije predvidjen za relacije duze od 50km (ako su ceste).
Onda smo se vratili na LandCruiser, koji je u medjuvremenu promenio model pa je sada AIX 200.

Prva voznja je bila do Narita-jingu, Inuyama. Taj hram je zastitnik ucesnika u saobracaju.

Za polovnog Yarisa sam dobio 4,500EUR, LandCruiserov GPS i entertainment center je kostao skoro toliko.
