Automobili i motocikli sa Istoka - slike sa ulice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dumb&Dumber
    replied
    JDM, Toyota "Wish" Toyota "Wish". Osim u Japanu, prodaje se i u Thai (lokalna proizvodnja) i na Tajvanu.



    U Japanu je odlicno prodavan, poremetio je carevanje Mazda "Premacy" i Honda "Stream" (cija je proizvodnja i prekinuta 2014).

    Platformu deli sa Priusom ali ga nema kao hibrida jer je Priusu previse slican pa bi mu smetao. Ako je Prius 25,000EUR, "Wish" je 21,000EUR.





    Vidi se znacka "AWD", to je samo za japansko trziste.

    Leave a comment:


  • Drezik
    replied
    Ovo ako bude u XT verziji bice odlicno a ako bude u WRX cak i STI verziji ..bice brukalno

    Leave a comment:


  • Dumb&Dumber
    replied
    Prekjuce vidim priblizava mi se auto nepoznatog izgleda.






    Kada je prosao pored mene, vidim da my pise Subaru Levorg.



    Ludacka skracenica, LEgacy, reVOlution, touRinG.

    Nisam ni znao da prave kola te velicine. Poslednja slika je sa neta, nikada ga nisam video. Prodaje se za sada samo u Japanu, od aprila 2014.
    Kazu da je to naslednik Legacy modela.

    Leave a comment:


  • Dumb&Dumber
    replied
    Evo ga jos jedan LandCruiser 80, slikan u Shirakawa-go, mestu poznatom po visokom i dugotrajnom snegu.





    On je morao da stavi blatobrane da pokrije virece nestandardne tockove.





    Ove lampe gore, to jedino ako stane pa da osvetljava oko sebe. Sa time ne moze da se vozi, odsjaj od haube onemogucava voznju.


    Sneg, u redu, 6 meseci godisnje, ajde, ovaj mozda i ima neko opravdanje za ovakvo vozilo. Samo, kako onda da ga u selu nema niko drugi, samo on?
    Ostali imaju obicna kola, cak i mala, Daihatsu, Suzuki slicna, bez ikakve opreme osim zimskih guma.

    Leave a comment:


  • Dumb&Dumber
    replied
    Toyota LandCruiser 80, vozilo cija je vrednost negativna: kostalo bi vlasnika 1,000 EUR da plati nekome da reciklira sto moze i da ga unisti. Da se proda ne moze, na placevima za prodaju ih nikada nisam video vise od 10 godina.



    Ovaj se bas namerio da se izluduje. Model je "RX", sa zadnjim vratima koja se otvaraju kao ambar. Vanila model, za rudare i prave terence, bez tepiha, koze i luksuza.
    Ocigledno, to mu je auto za vikend, nije jedini u kuci. Ne moze da udje ni u jedan pokriveni parking (2.10 je max, ovaj je preko 2.30 visine) niti u shopping mall.
    Lepo se i istrosio, kada se pogleda sta sve ima ispod kola.



    Posto mu tockovi vire iz tela vozila a to ne sme, da ne bi sekao lavore i pravio blatobrane, stavio je ove sipke/ramove koje se priznaju kao gabarit vozila pa se smatra da tockovi ispod njih ne vire.

    Leave a comment:


  • Dumb&Dumber
    replied
    Honda "Vezel", mali SUV. Ime je od brusenog dragog kamena "bezel" a "b" je zamenjeno sa "v", kao od "vehicle".
    Motor 1.5 ili 1.8L. U prodaji u Japanu od kraja 2013. Na drugim trzistima ide pod imenom Honda HR-V.




    Takmici se sa Nissan "Juke", po velicini, ceni i dizajnu.






    Na poslednje dve slike primetimo da isto ima kvaku zadnjih vrata "u zauskama", kao Nissan Juke.




    Leave a comment:


  • Dzo_bagerista
    replied
    Honda "She's". Kao, auto specijalno za zene. U stvari je Honda Jazz (Fit). Osim boje, ima stakla koja stite od UV zraka, da koza ostane bela.



    Google ovaj model i bice svakakvog smeca, ne i glavne stvari.
    Reci ce da ima pretince za sminku, za ovo, za ono



    Da ova "She's" ima grejanje sedista, da greje doope i ono ispod.

    Leave a comment:


  • Dumb&Dumber
    replied
    Polovni automobili, od danas, plaz blizu firme. Uglavnom su "noviji", 3-5 godina. Ta firma "Karat" prodaje ono sto je preskupo za Rusiju i za masovne aukcije za izvoz polovnih kola.

    Prius: 7,000 EUR (nov je 23,000 EUR)



    Prius 6,500EUR



    Subaru, 6 godina star, 11,000EUR





    Toyota GT86 16,600 EUR 3 godine stara (nova je 20,000 EUR)





    Lexus 24,000 EUR



    Beli Lexus, 24,000 EUR



    Toyota Vanguard ,11,350EUR



    Toyota Harrier 13,500EUR



    Toyota Prado 21,800 EUR (5 godina stara)





    Prevoz brodom je 800-1,000$.

    Leave a comment:


  • Dzo_bagerista
    replied
    Ko je izmislio frazu "ruzan kao utikac" (plug ugly) verovatno je imao na umu ovako nesto. Toyota Tamaraw (Kijang) za lokalno trziste Filipina i Indonezije. Gde su oni sto kazu "lepota je prolazna".
    (Slike su iz Toyota Automobile Museum, Nagoya)




    A sve je pocelo ovde. Idilicno filipinsko ostrvo Mindoro





    A na njemu, endemski, samo tu, zivi ovaj bikcic "tamarao":




    Otuda ime za ovo "narodno" vozilo, napravljeno da bude trajno i nesalomivo




    Nema vrata ni stakla na prozorima, samo zavese za slucaj kise



    Spartanski da ne moze biti skromnije




    Na prikolici, koja je i kabina za velike porodice, isto najlonske roletne





    Unutra se sedi naspram, kao vojnici





    Vozilo je za Filipine i Indoneziju uradilo ono sto je FIAT uradio za Srbiju i SFRJ 1950-ih proslog veka: doneo know-how kako lokalno napraviti kola tamo gde nikada nisu pravljena.


    Leave a comment:


  • Dumb&Dumber
    replied
    Mazda "Demio" i Toyota "Vitz" - Yaris van Japana, jedan do drugog. Kola su skoro ista, nikakvo cudo da ce Mazda praviti Yaris u meksickom Salamanca postrojenju (otvorenom 27. februara 2014) kako bi i Toyota iskoristila NAFTA sporazum o nepostojanju tarifa izmedju Meksika i Amerike.



    Pozadi, Toyota ima Toyota znacku.




    Medjutim, napred nema.



    Ima neko stilizovano "N"






    To "N" dolazi od dilerske mreze "Netz" koja jedina prodaje taj model, Toyota ga ne prodaje direktno.



    Netz jos prodaje: Vitz, SAI, Prius, Aqua, ist, Auris, bB, Avensis, Raum, Wish, Voxy, RAV4, Kluger, Vellfire, iQ, Allex, Fun Cargo, Altezza, Verossa, Curren, Aristo, MR-S, MR2, Starlet, Vista, Cresta, Sprinter, Voltz, Blizzard, Chaser, Sprinter Marino, Carib, Granvia, Sprinter Trueno, LiteAce, Ipsum, GT-86, WiLL (1999-2004).

    Leave a comment:


  • Dumb&Dumber
    replied
    Vidim ovaj auto u necijoj garazi, pomislim "oldtajmer". Kad ono, nije, to je Toyota Origin, proizvedena u samo 1,000 primeraka 2000-te godine.



    Ima "samoubilacka" zadnja vrata i sve sto treba da podseca na Toyota Crown iz 60-ih.



    Cena je bila zestoka - 70,000 EUR.

    Leave a comment:


  • Dumb&Dumber
    replied
    Nikada prodavan pod tim imenom, Figaro je ipak Nissan. Retro i malko ruznjikav



    Napravljeno je samo 20,000 komada, za japansko trziste a jedan je nekako zavrsio u vlasnistvu samog Erika Kleptona.
    Ovaj je iz moje ulice



    Posle napravljenih 8,000 komada trebalo je da se stane ali su odlucili da naprave jos 12,000 i potencijalni kupci su usli u lutriju ko ce moci da ga kupi.
    Autic baziran na Nissan Micra (March), 950cc.



    Proizvodjen je 1991. i za to doba je bio unutra fino uredjen - CD plejer, koza, aircon, automatski menjac.



    Prtljaznik je vise simbolican, ovaj gornji deo je da se u njega stavi krov kada se skine.

    Leave a comment:


  • Dzo_bagerista
    replied
    Toyota Sports 800 iz 1965., proizvedeno ih je 3,100 komada a ovo je jedna od 800 prezivelih. Izlozena u restoranu "Asakuma" odmah uz Toyota Motomachi fabriku u Toyota City.

    Slikao sam ga pre godinu dana, imao je gume skoro ispumpane. Nisu smeli da ih naduvaju jer bi se raspale. Cak da su auto podigli na klocne da gume ne izgledaju izduvane, raspale bi se.



    Pre neki dan odem tamo opet a auto ima nove tockove, stoji lepo i pravo



    Spolja izgleda lepo ali iznutra se vidi da se on naradio. Kuriozitet je bio da se krov skida i pasuje kao ruka u rukavicu u prtljaznik.

    Leave a comment:


  • yoyogi
    replied
    Toyota "Vista". Nikad video niti cuo ranije.



    Proizvodjena je od 1990-1994. Slikana bas u Toyota City, danas.



    Sudeci po "sustiklama" na sedistima, pripada nekom starcu. Ne voze Japanci kola duze od 3-5 godina, ovaj je resio da su mu to zadnja u zivotu, verovatno.

    Leave a comment:


  • Dumb&Dumber
    replied
    Nissan Leaf, potpuno elektricno vozilo. Na "tankovanju".





    Da se napuni baterija, treba sat vremena



    Evo ga, skoro je pun:



    Sada moze da "cepa" citavih 200km, onda open na punjenje 1 sat. I to na ovaj "ekspresni" punjac. Kod kuce, to je 8 sati.

    Kako bi nekoga zbog ovakvih kola zena ostavila.
    "Pa kretenu, da imas Yuga, ne bi ti trebalo sat vremena punjenja na svakih 200km nego 5 minua na 500km".
    "Koja sam ja nesrecnica da meni zapadne dileja koja kupi elektricna kola!".
    "Sta da njime krenes u Grcku na more? Pa stani na svakih 200km da ga punis sat vremena a tamo po 10 kola isto to cekaju? Idi nadji neku lujku koja ce da te trpi, ja necu". I gotov brak.


    Opasna ta elektricna kola.

    U muzeju Forda u Detroitu, ima mapa Menhetna iz 1938. godine sa 32 stanice za punjenje elektricnih kola. Ta su kola i tada bila isto moguca, baterije se nisu promenile 200 godina od kada su pronadjene.
    Medjutim, ni tada, kao ni danas, javnost tu zabu zvanu elektricna kola ogranicenog dometa, nije htela da proguta. Ne treba im to.

    Leave a comment:

Working...
X